Hoe krijgt een bestaande klant de aandacht die hij verdient?

Wil je groeien als ondernemer dan zal de focus met name liggen op het werven van nieuwe klanten. Hierdoor is de kans groot dat de bestaande klanten naar de achtergrond verschuiven terwijl het zo belangrijk is om juist hén te koesteren!

De bestaande klanten zijn de basis van een bedrijf, zij zorgen voor een zekere stabiliteit en zullen zelfs op den duur voor u nieuwe klanten binnenhalen; als zij tevreden zijn, ontstaan er automatisch nieuwe verbindingen.

Als relatiebeheerder weet ik hoe belangrijk het is om iedere klant de onverdeelde aandacht te geven. Ik kruip als het ware in de huid van de klant en behandel diegene zoals ik zelf behandeld zou willen worden. Ik neem met regelmaat de tijd voor een telefonisch gesprek, een mailtje of een kop koffie. Met oprechte aandacht luister ik naar uw verhaal en kan u vervolgens adviseren over de volgende stap om uw bedrijf verder te laten groeien.

Door zelf regelmatig naar netwerkbijeenkomsten en beurzen te gaan kan ik nieuwe verbindingen leggen en vervolgens bekijk ik óf en hoe ik deze contacten kan koppelen aan mijn klanten.

Heeft u moeite met het onderhouden van uw bestaande klanten? Als ervaren relatiebeheerder kan ik u daarbij helpen en adviseren. In een eerste gesprek bekijken we welke aanpak voor uw bedrijf het meest effectief is. Met een aantal gerichte stappen bepalen we dan gezamenlijk wat er verbeterd kan worden, zodat bestaande klanten ook daadwerkelijk uw klant blijven!  

Heb ik uw interesse gewekt, neemt u dan vrijblijvend contact met mij op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch via 06-13466255 voor een kennismaking onder het genot van een lekker kopje koffie.

  • Uw klant centraal
  • Aandacht
  • Professioneel
  • Afspraak is afspraak
  • Maatwerk
  • Deskundig

Download Free FREE High-quality Joomla! Designs • Premium Joomla 3 Templates BIGtheme.net